Tema: Re: sukritikuokit
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-30 20:22:04
Na aš siūlau pasidaryt šitas (sąlyginai nebrangu ir paprasta):
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/3_wege/starlet/index.html
http://rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&fid=302&pcode=GKVS3STARLET&pmode=&frame=3

Arba dvijuostes:
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/2_wege/altoii/index.html
http://rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&fid=432&pcode=GKVS2ALTO2&pmode=&frame=3

Jeigu skirt daugiau pinigų, tai visada svajojau apie šitas (irgi 2
juostos, jei imt 2.5 versiją - biudžetas jau visai kosminis gaunasi):
http://zaphaudio.com/ZRT.html
http://www.madisoundspeakerstore.com/2-way-speaker-kits/zaph%7Caudio-zrt-2-way-revelator-tower-parts-only-pair/

Iš visatono šitos neblogai atrodo (bet irgi bus jaučiu apie 3k):
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/3_wege/classic200gf/index.html
jei norisi galios, tai tada šitos (bet jau bus 4-5k su viskuo jaučiu):
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/3_wege/conga/index.html

Aš, kadangi architektas, tai man pirmoj vietoj kolonėlių estetika, o jau
tik paskui garso savybės ;] Pilna ten visokių neblogai skambančių
dinozaurų, bet man vien dėl išvaizdos atkrenta.

Pradžiai, jei tikrai yr noro ir nesinori labai daug išleist, siūlau
bandyt alto2 (su visom medžiagom sutilpsi į ~800), na ir iš paprastesnių
komponentų susilituok gainclone (tilpsi į ~200). Va tau sumoj už 1000 lt
gausis +- padoriai grojanti sistema (už tokią kainą tikrai nieko naujo
bent panašiai grojančio nenupirksi). Tiesa, galios nebus daug, bet
minėjai, kad labai garsiai neklausai.

Jei sugalvosi gamintis - rašyk, pabandysiu pagelbėt, papasakot apie
medžiagas, procesą. Realiai grojančias kolonkes įmanoma pasidaryt per
savaitgalį - du.