Tema: Re: HTPC ne iš karto supranta, kad TV - įjungtas (schema: HTPC+AVR-1912+TV)
Autorius: Icetom
Data: 2012-08-30 21:38:45
>Tuo labiau, kad mano bandytas oficialus trialas lygiai taip pat sėkmingai
>lūžinėjo.

Nežinau kokią versiją bandei. Bet paskutine 5.3.144 esu labai patenkintas:
http://www.arcsoft.com/forum/forum_posts.asp?TID=10397&title=totalmedia-theatre-531144-release-notes

>2D rodo, lūžta tik ant 3D, jeigu nustatytas 4:2:2.

Patikrinau savo sistemoje leidžiant per TMT5 2D video:
AMD HD4870
Paskutinės CCC tvarkyklės (12.6) šios serijos VGA plokštei
Minėta TMT5 versija
Panasonic TX-P42S20E
Kokybiškai per TMT5 rodo tik pasirinkus YCbCr 4:4:4. Pasirinkus RGB 4:4:4
(Full ar limited - nėra skirtumo) užklipina juodą ir baltą :(. Pasirinkus
YCbCr 4:2:2 atsiranda klaidos perduodant spalvas.

Pvz., http://www.spearsandmunsil.com/hdbenchmark.html