Tema: Re: HTPC ne iš karto supranta, kad TV - įjungtas (schema: HTPC+AVR-1912+TV)
Autorius: NicMC
Data: 2012-08-30 14:42:25
On 2012.08.30 12:04, Icetom wrote:
> Tai ko tada stebiesi, kad lūžinėja ir pan. :)
Tai jau taip. Tik neleidžia sąžinė už soft playerį mokėti trečdalį
hardwarinio kainos. Tuo labiau, kad mano bandytas oficialus trialas
lygiai taip pat sėkmingai lūžinėjo.

> Jei gerai pamenu, TMT5 pats persijungia į YCbCr 4:2:2 paleidus filmą.
> Tad gali pabandyti palikti RGB 4:4:4. Bet geriau patikrinti su
> atitinkamais vaizdo šablonais ar palikus RGB 4:4:4, TMT5 aplinkoje
> teisingai atvaizduojama video medžiaga...
>
> Bent su 2D video, neturiu tokios problemos kaip aprašei.

2D rodo, lūžta tik ant 3D, jeigu nustatytas 4:2:2. Ir visai būtų
logiška, kad yra kaip sakai, nes bent jau paaiškintų priežastį.

Gal galėtum smulkiau apie šablonus?