Tema: Re: HTPC ne iš karto supranta, kad TV - įjungtas (schema: HTPC+AVR-1912+TV)
Autorius: PxYra
Data: 2012-08-30 11:59:50
PotPlayer, cia Kmplayerio giminaitis....a man TMT5 nelabai patiko del
griozdiskumo, toks jau labai letapedis po kmplayerio pasirode...a ir po
default nelabai kaip sukonfigintas....tu aisku instaliuodamas kmplayer
pasirinkai Quality punkta gale instalo? tai uz tave kmplayeris ir
susideliojio visokius filtrus/nustatymus kokius jam "reikia"...rinkis kita
kart optimal...tada post procesing tik pasireguliuosi pasileides ir bus
geriau