Tema: Re: HTPC ne iš karto supranta, kad TV - įjungtas (schema: HTPC+AVR-1912+TV)
Autorius: Icetom
Data: 2012-08-29 10:24:14
>Įjungiant TV, per kolonėles girdisi standartiniai Windows garsai, kai
>prijungi/atjungi kokį nors periferinį įrenginį (pvz USB atmintinę).

Tai girdisi, kada pagauna HDMI signalą bent mano atveju. Stebėk ką rodo
resiverio ekrane- kai TV ekranas "juodas", nerodys, kad yra HDMI. O kai
pagaus, pasirodys HDMI simbolis ekrane.

Kiek suprantu kažkuri (ar visos) pusė nesilaiko HDMI standarto, ko pasėkoje
ir įvyksta HDMI handshaking problema :(. Nepergyvenk mano sistemoje tas pats
darosi - jau pripratau ir nebesuku galvos ;). Gaila neturiu kokios Nvidia
plokštės patikrinimui :)