Tema: Re: HTPC ne iš karto supranta, kad TV - įjungtas (schema: HTPC+AVR-1912+TV)
Autorius: PxYra
Data: 2012-08-30 12:30:21
as daugiau biski pagrazinto vaizdo/garso (bet ne per daug) salininkas todel
man SD/HD vaizdelis maloniau ziuris su post procesingu uzdetu..del visokiu
DXVA nebesuku kiausu...ka jis ten spartina ka ne...koks skirtumas CPU ar GPU
pagalba rodo vaizdeli playeris, svarbu rodo tvarkingai...na jei playeris
ziurint video ownina visa CPU resursa..tai tokio playerio nenaudoju, kiek
ziurejau CPU usage ziurinedamas visokio formato video su kmplayer tai su juo
ten viskas tvarkoje to man pakolkas uztenka
siaip sakai saltinio paskirtis tik perduoti...a vat jei TV rodytu toki
vaizdeli koki tu nori ne kiek ne apdorota tai kazin ar liktum patenkintas,
tingi telika kalibruotis jungi cinema mode, netingi tai kalibruojies pagal
save kad matyt juoda juodesne, atspalvius, spalvas ir t.t. teisingas o tai
jau yra
vaizdo "iskraipymas"...