Tema: Re: HTPC ne iš karto supranta, kad TV - įjungtas (schema: HTPC+AVR-1912+TV)
Autorius: Vytooks
Data: 2012-08-29 11:02:19
Pas mane su laptopu tas pac. Automatinis persijungimas vyxta TIK TAI kai aš arba įkišu HDMI kabelį, arba kai su jau įkištu kabeliu ir įjungtu PC, vėliau įjungiu TV. Visais kitais atvejais reikia perjungti rankiniu budu. Akivaizdu, kad VGA sureaguoja ne į TV būseną, bet į jo impulsą.
Sakyčiau, čia net gi norma, nes pagal logiką taip ir turi būti, kitaip aš niekaip negalėčiau su prijungtu ir įjungtu telikų laptopo displejų žiūrėt.