Tema: Re: Atlantis_Launch FullHD
Autorius: siGis
Data: 2009-11-24 22:48:07

> Užtenka paskaityti tamstos tekstus.

Deja ne.

> Matau. Kaip ir matau savo delne. Klausimas: ar nusikirtus nykštį
> delnas nuo to taps funkcionaliai tobulesnis?

Jeigu butumete siek tiek daugiau pasistenges ir suprates ka parasiau apie
asimetrija. Tokio atsakymo nebutu. Pirsto nukirtimu tik padidintumete
asimetrija. Zmogaus.

> Aš ne tik girdėjau, aš netgi žinau „prie ko“ čia reaktyvumo
> koeficientas.

Tikrai neketinu skaiciuoti reaktyvumo koeficiento :). Nei kiekvieno
komponento atskirai, nei viso objekto. Kaip jau sakiau jis cia nei prie ko.
Tam kad suprasti jog tokia komponuote nestabili uztenka elementariai
isivaizduoti (tam reikia zinoti net vidurines mokyklos lygio aerodinamikos
pagrindus) kas atsitiktu sutrikus labai gudriai stabiluma uztikrinanciai
sistemai tada kai greitis pakankamas veikti aerodinaminems jegoms. Stabili -
testu nors ir nevaldoma skrydi ta pacia kryptimi. Satlas deja labai greitai
apsiverstu ant kupros. O gal net ir is viso pradetu neprognozuojamai
vartaliotis.

> Argumentuotai galima atsakyti tik į argumentus. Bandyti argumentais
> atsakyti į sapaliones – tuščias reikalas.

Sekmes skaitant savo pasisakymus ir deliojant pliusiukus prie teiginiu
kuriuos galima butu pavadinti argumentais. :)
Be to pabandykite dar toki eksperimenta. Skaitykite savo teksta taip lyg ji
buciau parases as. Ir pabandykite i ji atsakineti. Turetu idomiai gautis.