Tema: Re: Atlantis_Launch FullHD
Autorius: krx
Data: 2009-11-23 00:04:00
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:hecbhn$q8n$1@trimpas.omnitel.net...
> "lingus" <lingus@pilis.if.ktu.lietuva> wrote in message
>
> Vienas kitam nepriestarauja. Juk nesakiau kad griozdas negali pasitarnauti
> mokslui :). O kad niekam tikes griozdas tai ne tik mano nuomone. Net NASA
> tai pripazista. Daugokai auku jis pareikalavo. Ir apie ekonomija niekas
> nebekalba.

Ar bent įsivaizduoji ciklą atronautikoje nuo idėjos, galbūt pradinių
brėžinių iki skrendančio į darbinę misiją modelio? Tipo, jei yra gyvybių
praradimai arba ekonomija prasta, tai reikia keliolika metų darbo scrapinti
ir į šiukšles?

Ir beje apie gyvybes - iš esmės abi klaidos buvo žmogiškosios, kada
nesilaikyta teisingų komunikavimo ir sprendimų priėmimo modelių/taisyklių.
Pasakius paprasčiau - užmigo ant laurų.