Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: polaris
Data: 2009-06-26 16:39:11
krx wrote:

> atgalios. Niekaip neginčiju šito. Tačiau aš stebiuosi, kad per tiek
> misijų nebuvo fatalinių atvejų. Tikimybiškai tai labai neįtikinama, nors
> ir įmanoma.

Kodėl gi neįtikinama? Paimkim kad ir šatlus - iš 120 misijų dvi baigėsi
tragiškai, t.y., maždaug kas 60-a (aišku, statistikos čia iš tiek
neišvesi). Tarkim, skrydžiuose į Mėnulį fatališkos baigties tikimybė
daug didesnė, koks 1 iš 10 (aišku, čia vėl iš piršto laužiu). Tai kad iš
septynių skrydžių šeši buvo sėkmingi, ir vienas pusiau - ne taip jau ir
neįtikėtina. Juolab, kaip sakiau, statistikos neišvesi, ir kokia ten ta
tikimybė - neaišku.