Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-06-25 14:20:30
> Na cia aisku NASA oficiali info.
> O as skaiciau kazkur pries keleta metu, kai tuo labai domejausi ir net buvau
> rades pateikta zemelapi, kur tie reflektoriai isdestyti keliais simtais km
> nuo nusileidimo vietu, kur niekaip negaleju ju niekas nunesti....
> galejo tik praskrendant numesti...

Bet beskaitant nešovė į galvą, kad visi tais reflektoriais
besinaudojantys labai puikiai žino tikslias jų koorindates ir jiems
panašios mintys ir į galvą nešauna?

> be to dar skaiciau visai nesenai, kad tie pernai japonu paleisti palydovai,
> kurie is zemos orbitos fotografuoja menulio pavirsiu, neuzfiksavo jokiu
> menulio pavirsiuje amerikieciu paliktu pedsaku ...

http://www.universetoday.com/2008/07/16/japanese-selene-kaguya-lunar-mission-spots-apollo-15-landing-site-images/

Reik nepamiršti, kad Kaguya skiriamoji geba buvo 10m/px, o vat visai
neseniai orbitoje aplink Mėnulį įsitaisiusio LRO geba yra 50cm/px.
Bet kadangi LRO yra NASA projektas, tai vėl turbūt netikės :)

> cia aisku galima gincytis be galo....

Čia visai nėra apie ką ginčytis.

> bet as asmeniskai netikiu, kad aplamai jie pries 40metu ten galejo
> nuskristi... o tuo labjau gryzti....

Taigi, kuo mažiau žinai, tuo daugiau tikėjimui.

ic
--
http://rimantas.com/