Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-26 15:45:53
"krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h22eo3$5f1$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš žinau apie ką tu. Bet aš rašiau, kad man keista, kad nebuvo problemų
> Appolo programos rėmuose, orbitoje arba leidžiantis/kylant iš mėnulio. Ir
> dar turint omenyje tai, kad transportuojama ne šiaip gelžgalių
> konstruktorius, o žmonės, ir dar priedo tie žmonės patys valdo prietaisą, o
> ne tikslus kompas su GPS'u nuleidinėja...

nius nereikia nuvertint test pilotu - visgi zhmones su gelezhiniais kiaushais ir uber reakcija ir pasiruoshimu, o nieko kito ten ir neleido prie valdymo (taip, zhinau, buvo vienas mokslininkas, ale manau, kad jis atliko chiukshchios vaidmeni - pasherk shunis ir nieko neliesk:)

tavo tiesa, levas palyginimas:)