Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: krx
Data: 2009-06-26 16:13:24
"JauGenijus" <jaugen@vdu.lt> wrote in message
news:h22g1k$7ea$1@trimpas.omnitel.net...

> "krx" <krx@d.lt>
>
> tik pamanyk, koks "velniško mokslo" kriterijus... :))
> o jei rimtai, tai nevykėlių kriterijus, kurie netiki, kad įmanoma išmokti
> gimnazijos kursą,
> kad įmanoma išlaikyti visus egzaminus be kyšių, kad įmanoma pragyventi be
> korupcijos,
> kad dauguma yra ištikimi šeimos partneriai, kad dauguma nevagia, kad
> dauguma visai tau nepavydi,
> kad Lietuva laisva ir t.t.
>
> p.s.
> geriausias mano išrinktas tokiu "intelektualu" argumentas: "jus tik
> [...]

    Man atrodo, jūs visiškai neskiriate kuo aš stebiuosi. Aš stebiuosi ne
tuo, kad įmanoma nutupdyti žmones mėnulyje ir sėkmingai sugrąžinti atgalios.
Niekaip neginčiju šito. Tačiau aš stebiuosi, kad per tiek misijų nebuvo
fatalinių atvejų. Tikimybiškai tai labai neįtikinama, nors ir įmanoma.

    O jūs tuo tarpu kritikuojate su visiškais sofizmais. Vien jau todėl, kad
visi jūsų įvardinti atvejai yra tai, ką žmonės jau buvo darę anksčiau ne
vieną ir ne du kartus; todėl, kad kai kurie jūsų įvardinti pasirinkimai yra
moraliniai sprendimai, ir su technologija arba naujoviškumu, ar
neprognozuojama rizika niekaip nesusiję; todėl, kad surinktos eilinės LT
skaudulių klišės ir pakištos, esą pagrįsti pagrindinį faktą.