Tema: Re: Egipto piramides statė - robotai!!!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-26 13:53:11
ash kazhkur skaichiau, kad tamsta tvirkinate mazhus pukuotus gyvuliukus, deja shaltiniu nebeturiu, bet tai tiesa! Ar tai reishkia, kad tamsta ish tikro tvirkinate mazhus pukuotus gyvuliukus? Ar tai kad mano shaltiniai rashe beleka suvalge shiek tiek kazhko nelegalaus? ar tai kad ash net neturejau jokiu shaltiniu - who knows, bet kai prasideda "ash skaichiau" ir toliau neseka shaltiniai - tai tolygu "ash katik ishgalvojau".
Negi universitetuose nebemoko pateikt shaltiniu? (Apie shaltiniu patikimuma, crosscheckinima ir pan ash jau nebesiplesiu, nes ish tamstos kliedesiu matosi, kad tokie dalykai kai kam esti gausiai mistiniai)