Tema: Re: TV HDMI AC3 passthrough problema
Autorius: Icetom
Data: 2010-10-20 16:04:05
> Zinok as pastebejau, kad daugelis zmoniu visiskai nekreipia demesio i
> daugeli panasiu dalyku, o kai atkreipi ju demesi tada sutinka, bet
> nesureiksmina, tai jiems netrukdo;) man trukdo:)
Vakar vakare bandžiau įdėmiai žiūrėti į lūpas per kokį žinių kanalą - na
viskas kaip ir ok. Jei kokiam dvdripe būna garso neatitikimas, kažkaip iš
karto pastebiu.

> Telike garsas nepastumtas tikrai ir man rodos ten ji galima stumt
> tik i viena puse.Beje pas mano broli senesnis Panasonic
> plazminis TV, tai ten juntamo vaizdo velinimo nera, patikrinta.
Tam, kad vienas kitą gerai suprastume, ar apie tą patį šnekame ;) Aš omeny
turėjau Meniu ->Garso nustatymai-> SPDIF delsa -> Automatinis, nėra delsos
ir reikšmės nuo 10 iki 200 ms. Ar šitą nustatymą turėjai omeny?

> Su siuo TV nebandziau, bet su senuoju Philips LCD bandziau,
> veluoja vaizdas ziauriai, del to pasakiau sau, kad kitas mano
> nupirktas TV tikrai nebus Philips firmos.Beje net vaikstant
> po kokia parduotuve kur pajungta daug ta pati vaizda
> (is to paties saltinio) rodanciu TV galima lengvai pastebeti
> kaip keiciantis vaizdo scenoms skirtinguose ekranuose
> (dazniausiai skirtingu firmu TV)jos pasikeicia ne vienu metu.
Panasonic plazmos turi mažiausią Input lagą, jau nekalbant bendrai apie
plazmų reakcijos laiką ;)