Tema: Re: TV HDMI AC3 passthrough problema
Autorius: brolis99
Data: 2010-10-19 22:53:00
> Nežinau, reikia pratestuoti kur geresnis vaizdo apdorojimas ;), bet beveik
> neabejoju, kad Panasonic viską geriau padarytų. T.y. padaryčiau bandymą
> 576i ir 1080i (TV daro vaizdo apdorojimą)  vs 576p ir 720p (grotuvas daro
> apdorojimą).

Sutinku, reiks paeksperimentuot.

> Keturios "kolonėlės"groja iš priekio tai tikėtina, kad atsiras garso
> susidvejinimas.

Ne susidvejinimas o aido efektas, o tai ne vienas ir tas pats

> Nežinau, bent jau su savo Panasonic S20 modeliu, tai nepastebėjau, kad
> garsas vėluotų. Kiti kas turi G20 ir neteko skaityti, kad būtų problemos
> su garso vėlinimu.
Zinok as pastebejau, kad daugelis zmoniu visiskai nekreipia demesio i
daugeli panasiu dalyku, o kai atkreipi ju demesi tada sutinka, bet
nesureiksmina,
tai jiems netrukdo;) man trukdo:)

 Mano atveju, Sony BD grotuvas per HDMI į TV ir per toslink į
> stereo stiprintuvą bei iš teliko į stereo stiprintuvą per toslink. Tiek BD
> filmo garsą leidžiant per TV, tiek per BD grotuvo skaitmeninį išėjimą -
> garsas "keliauja" taip pat (bent jau nepastebėjau jokio vėlinimo).
> Telike tikrai nepastumtas garso vėlinimas į vieną ar kitą pusę?

Telike garsas nepastumtas tikrai ir man rodos ten ji galima stumt
tik i viena puse.Beje pas mano broli senesnis Panasonic
plazminis TV, tai ten juntamo vaizdo velinimo nera, patikrinta.

> O ne bandei su kitu stiprintuvu/DAC'u ar AV resiveriu pabandyti su tuo
> pačiu TV?

Su siuo TV nebandziau, bet su senuoju Philips LCD bandziau,
veluoja vaizdas ziauriai, del to pasakiau sau, kad kitas mano
nupirktas TV tikrai nebus Philips firmos.Beje net vaikstant
po kokia parduotuve kur pajungta daug ta pati vaizda
(is to paties saltinio) rodanciu TV galima lengvai pastebeti
kaip keiciantis vaizdo scenoms skirtinguose ekranuose
(dazniausiai skirtingu firmu TV)jos pasikeicia ne vienu metu.