Tema: Re: TV HDMI AC3 passthrough problema
Autorius: Icetom
Data: 2010-10-19 22:07:11
?>Na o jei dazniausiai ziuriu medziaga kuri  yra 576p ar  720p ar tikrai
gerai
>leist upscalint grotuvui ?
Nežinau, reikia pratestuoti kur geresnis vaizdo apdorojimas ;), bet beveik
neabejoju, kad Panasonic viską geriau padarytų. T.y. padaryčiau bandymą 576i
ir 1080i (TV daro vaizdo apdorojimą)  vs 576p ir 720p (grotuvas daro
apdorojimą).

>kodel sakai, kad turi buti aidas? Su  CRT  TV to tikrai nebudavo, nes
>vaizdas neveluodavo!
Keturios "kolonėlės"groja iš priekio tai tikėtina, kad atsiras garso
susidvejinimas.
Nežinau, bent jau su savo Panasonic S20 modeliu, tai nepastebėjau, kad
garsas vėluotų. Kiti kas turi G20 ir neteko skaityti, kad būtų problemos su
garso vėlinimu. Mano atveju, Sony BD grotuvas per HDMI į TV ir per toslink į
stereo stiprintuvą bei iš teliko į stereo stiprintuvą per toslink. Tiek BD
filmo garsą leidžiant per TV, tiek per BD grotuvo skaitmeninį išėjimą -
garsas "keliauja" taip pat (bent jau nepastebėjau jokio vėlinimo).
Telike tikrai nepastumtas garso vėlinimas į vieną ar kitą pusę?

>O del resiverio tai nesupratau tavo "namioko", kad jis cia kaltas?
O ne bandei su kitu stiprintuvu/DAC'u ar AV resiveriu pabandyti su tuo pačiu
TV?

>o ir su mano klausa viskas ok jei kiltu toks itarimas;)
Net neturėjau minties apie tai.