Tema: Re: TV HDMI AC3 passthrough problema
Autorius: Icetom
Data: 2010-10-13 20:21:46
>Pasirinkus varianta 1. passthrough mano supratimu Ryanas turi atiduot
>televizoriui garsa toki koks yra media faile(filme), bet pajungus is TV
>optinio isejimo garsa I  AV resiveri, pastarasis gauna tik stereo garsa,
>joks AC3 ar DTS jo nepasiekia.
Man rodos taip ir turi būti. Kažkas kažkada kažkur rašė, kad taip lygtais
HDMI apsauga suveikia...

>Pajungus garsa per optika tiesiai is Ryano-AV resiveris rodo, kad gauna
>AC3.
Tai kokios problemos - jungi per spdif (coax-geriau) jungtį tiesiai į AV
resiverį ir tiek... Garsui ir rekomenduojama "eiti" kuo trumpesniu keliu.
Kam dar įtraukti TV į grandį?

>Kaip isitikint, kad Ryanas per HDMI tikrai atiduoda AC3 ?
Turi rodyti AV resiveryje, kad DTS ar DD garso takelis su nuo 2.0 iki 7.1
kanalų.