Tema: Re: TV HDMI AC3 passthrough problema
Autorius: Fuga
Data: 2010-10-14 11:14:17
Tai taip ir turi buti. Jei i TV paduotum garsa per optini kabeli, tada TV
per optini ir atiduotu AC3. Telike manau kad nera konverterio is HDMI i
Optini.
Jei paduodi per HDMI i TV, tai per HDMI isejima (jei toks yra) ir atiduotu
AC3.

Geriausia padavinek is Ryano tiesiai i receiveri per HDMI ar per optini.