Tema: Re: TV HDMI AC3 passthrough problema
Autorius: brolis99
Data: 2010-10-19 21:14:02
> Dėl gylio sumaišiau su WDTV :). Bet kodėl nustatęs 720p, kada telikas
> 1080p.
> Nustatyk į 1080p60 formatą.

Na o jei dazniausiai ziuriu medziaga kuri  yra 576p ar  720p ar tikrai gerai
leist upscalint grotuvui ?

> :D Tai, taip ir turi būti. Jei TV pajungęs per SPDIF į Av resiverį  garsą
> nustatyk ant nulio televizoriuje.

Tai jau tiek ir man durnam aisku, kad reikia paspaust "mute" TV, bet  is
principo,
kodel sakai, kad turi buti aidas? Su  CRT  TV to tikrai nebudavo, nes
vaizdas neveluodavo!
O del resiverio tai nesupratau tavo "namioko", kad jis cia kaltas?
Sakiau gi, ziurint koncerta bugnininko lazdeles garsas pirmiau pasigirsta
per koloneles o tik po to vaizde bugnininko lazdele paliecia bugna.
Kaltas tik TV, tas pats stebima per 2 metu senumo
LCD Philips 7403, tik ten vaizdas dar daugiau veluoja.
Jei ka, tai koncerto irase tikrai yra sinchronas o ir su mano klausa viskas
ok jei kiltu toks itarimas;)