Tema: Re: Android TV?
Autorius: Rimas
Data: 2017-06-23 15:14:18
On 2017.06.23 14:00, DGS wrote:
> Na va, o man hls gerokai stabiliau rodo. Ypac HD.
> O kanalai, kurie rodo/nerodo, tai nera konkreciu. Perjunginejant
> kanalus randi, pvz Fox, Amedia. Uz keliu valandu ar uz dienos kitos
> vel rodo. Bet atsiranda kitu nerodanciu, iskaitant lietuviskus. Pries
> pora savaiciu LRT nerode.

Na fox HD dažnai pažiūriu - nebuvo, kad nerodytų. LRT HD ir vos ne
kasdien įsijungiu - nu rodė lyg visada.
Kažkaip panašu labiau į imtuvo/programos bėdeles kažkokias.

Paprastas pvz - kai buvo LKL finalai - TV6 per stalker apsą įsijungdavo
iš kokia 10 karto - no connection ir pan. (start/close, clear cache
apsui ir pan). Kiti kanalai veikia.
O per iptv pro apsą - įsijungdavo tas TV6 tuo mečiu metu be problemų. Ta
pati govi abiem atvejais. Nu ir suprask kaip nori. Kažkas kažkodėl
susipisa ir tiek.

Man praktiškai netrūkinėja. Būna dažniausiai įsijungus/perjungus kanalui
užsifreezina 1-3sek, bet paskui jei nejunginėji, tai kaip ir non stop
rodo...
Neerzina kažkaip labai..