Tema: Re: Android TV?
Autorius: YZF
Data: 2017-06-22 19:08:53
Na ten TV 'modulis' yra, jame uzkrauni playlista (faila) ir jis pats
poto praskanuoja ir susidelioja automatiskai kanalus. Papildomai gali
tuos kanalus poto sugrupuoti (beje labai geras dalykas) ir viskas.

o OS pas ta qnap kokia? linuxas su native app? Nes as pvz hdmi-cec ant
surinktuko htpc (pc) pasidariau su situo adapteriu:

https://www.pulse-eight.com/p/104/usb-hdmi-cec-adapter

Vienas pultas (teliko) viskam