Tema: Re: Android TV?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-21 21:44:42
Na, bėda tame, kad tas NAS nepalaiko Win7. Jame Linux. Pastudijuosiu namo
grįžęs.

"YZF"  parašė naujienų news:oieela$45v$1@trimpas.omnitel.net...

Nezinau, bet vardan patogumo ir aiskumo ir paprastumo, idejau win7
minimalius, visus nereikalingus servisus atjungiau, tai su SSD
uzsikrauna greitai ir vargo nematau.