Tema: Re: Android TV?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-22 18:40:15
Koks konkrečiai modelis MAG254? Paprastas MAG254, ar MAG254w1/MAG254w2?
Jei w1 ar w2 nupirkčiau. Nors principe ir MAG254 tiks, nes ten, kur jis
stovi interneto kabelis nutiestas.

"DGS"  parašė naujienų news:oignqn$3qc$1@trimpas.omnitel.net...

OTT shudas ar ne, bet paduota playlista valgo ir jokiu striginejimu, lagu ir
tt. Be to as ir neteigiau, kad tai geriausia app.
MyMagicTv - portalas ar app?
MAG254 pas mane tik del to, kad mano provideris tiekia IPTV naudodamas
Stalker Portal ir ta dezute man ikiso. Tikejausi geresnio produkto,
nupirkau, o dabar bandau jos atsikratyt. Alternatyva - android dezute/TV,
nes stalker portal yra oficiali app ir dar kruva kitu app. Daugiau
alternatyvu nezinau.
Ir sedziu dabar su Govi (strigineja pas mane) ir ne su Govi (kolkas tik
Stalker). Bandau issirinkt su kuriuo likt, ir koki hardwara pasistatyt.