Tema: Re: Android TV?
Autorius: YZF
Data: 2017-06-21 21:26:10
Nezinau kokie tavo poreikia, bet pas mane yra du dalykai aktualus: IPTV
ir Filmai. Abu siuos dalykus gana puikiai suteikia mini HTPC (silent).

Viska valdau su teliko pultu. Naudoju softa: "Media Portal". Jis
pritaikytas televizijai ir filmams (na dar ten muzikai ir pan, bet tas
man neidomu).

Lagu jokiu nera, veikia ok, tiek TV tiek filmus ziuriu ir problemu
nematau. Galimybiu ten tas softas turi nemazai, ir visokiu addonu ir
t.t. Toks biski negirdetas buvo bet pasigilinus viska turi ko reikia
tokiam konkreciam aiskiam poreikiui. Na o kai HTPC tai ir cpu ir ram ar
SSD gali koki nori susimesti. As konkreciai win7 paleidau tai veikia
tvarkoje, loadinantis iskarto i Media Portal persijungia ir viskas
gatava. Kai silent tai veikia 24/7, pakista i stalo spinta ir nesimato