Tema: Re: Android TV?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-19 21:26:36
O kas negerai su MAG254 dėžute? Kokį portalą naudoji? Aš naudoju tokią
dėžutę ir ji mane pilnai tenkina, tik reikia teisingą portalą susirasti.
Išjungus televizorių pati išsijungia, įjungus įsijungia, viskas ten gerai.

"DGS"  parašė naujienų news:oi8lei$jd$1@trimpas.omnitel.net...

O Android? Kazkur skaiciau, kad visuomene irgi nelabai stipriai zavisi...
Siuo metu turiu LG su NetCast. Nors ir labai lagina, bet dar naudotis
galima: Plex app yra, Emby nera (aiskinuos katras arciau dusios), kartais
koki Deezer pasileidziu. But zjb, jei Skype veiktu. O vat kas istikruju
nervus eda, tai MAG254 dezute. Tie ukrainieciai uzsizagset negyvai turetu
nuo mano keiksmu, toki suda pagamine. Net HDMI CEC nepalaiko. Bet maciau,
kad turi app androidui. Distancinis vienas prasidangintu.
Vat ir galvoju, gal atsinaujint iki kokio UHD su Androidu.... Aisku, dar
galima dezute su androidu statyt, bet tada lieku be UHD :( Nors persiplesk
:D