Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-03 17:35:00
Labas, Bronco

Su Tavo 1 ir 2 punktais visiskai sutinku, bet su 3 nelabai.

(1. TV lenktumas yra savybė, kuri smarkiai nieko nepablogina;
2. TV lenktumas yra savybė, kuri nieko ir nepagerina, bent jau to, kas
žadama reklaminiuose bukletuose ("geresnis įsitraukimas į vaizdą");)

"3. Lenkti TV, kaip taisyklė, kainuoja brangiau."

Del kainu skirtumo tarp lekto ir plokscio.

9 ir 8 klasiu 65' Samsungo as isvis nerandu su ploksciu ekranu. Tad
noredamas gauti TV su pazangiausia siai dienai LED technologija ir kitom
papildomom funkcijom, tiesiog neturi kito pasirinkimo...

O tada jau bandziau rasti palyginimus kainu 7 klases ploksciu ekranu ir
lenktu (tiesiog ilindau I angliska samsungo puslapi):

http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/televisions/uhd-tvs/UE65JU7500TXXU
65" JU7500 7 Series Curved UHD 4K Smart 3D LED TV
2399,99 Svarai

http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/televisions/uhd-tvs/UE65JU7000TXXU
65" JU7000 7 Series Flat UHD 4K Smart 3D LED TV
2199,99 Svarai

Ir tai negalima tiesiogiai ju palyginti nors net tos pacios klases 7:
http://www.displayspecifications.com/en/comparison/285368

Skirtumas tik 200 svaru, bet ir pasvietimo tipas skiriasi. Pas curved
backlight + contrast ratio per puse didesnis. Kurva ir sunkesnis 5 paundais.
Tad, kainos tos pacios klases su ta pacia technologija nesiskiria, tad
buciau pirkes plokscia, jei jis pas Samsunga butu 8,9 klases.

Grazaus savaitgalio
Rauberis

On 2016-04-02 15:51, Rauberis wrote:
> Na pagaliau pasikabinau ta TV ant sienos. Ir ka, 65JS9502T pasirode toks
> mazas ant sienos. Pasirodo nera per dideliu TV, yra tik per dideled
> kainos.

True. Taip sakant, banali tikrovė :)

> Bet mano draugas, kuris daug kam yra instaliaves palydovines TV it mates
> pas zmones iv dydziu TV, turi pastebejima, kad kuo didesnis TV, tuo
> baisiau atrodo musu dazniausiai ziurimas kontentas- tai SD kanalai. Tad
> kol ziurim gala, Lietuviskus kanalus per antena, nelabai ir verta isigyt
> didziulius ekranus...

Ne visai taip. Priklauso nuo žiūrėjimo atstumo ir teliko technologijos.
Jei spoksosi SD į 65" LCD iš 2.5m, bus baisoka, bet jei iš tokio
atstumo, kaip tavo nuotraukoje, tai jau nelabai ten kas baisaus ir
matysis. Geriausiai su SD draugavo crt telikai, antri po jų buvo
plazminiai. LCD turbūt prasčiausiai SD atkuria.

> Del lenktumo ekrano, tai minusas, kad is sono matosi rozetes, kurios
> itaisytos uz TV nugaros, kad ten tipo gerai ziureti tik per centra, tai
> manes tas visai neitikino. Specialiai vaiksciojau po visa erdve, skirta
> TV ziurejimui ir jau labai didelio skirtumo tikrai nejutau. Na, jei
> ziureti sedint uz virtuves stalo is 7m atstumo 30 laipsniu kampu i TV,
> tai visi TV nieko gero nerodys. Zodziu, man lenktumas ziurejimui visai
> nemaiso ziurint ± 2m nuo centrines ziurejimo vietos, ziurint TV is 5m.
> Gal ziurint is 2m ir nuejus i sona 2m, tas labiau jaustusi.

Jau rašiau, bet dar sykį parašysiu kaip įmanomai aiškiau:

[...]
-------------

Išvada: neverta ieškoti kažkokių lenktų TV rimtų blogybių prieš plokščią
vaikštinėjant po patalpą. Tai NEESMINĖ teliko savybė! Yra tik įvairios
šalutinės smulkmenos - keistai atrodo ant sienos pakabintas, matosi
rozetės (pats pastebėjai), šiek tiek šlubuoja vaizdo geometrija ekrane,
yra kažkoks teorinis sweet spot kažkuriame patalpos taške, kuriame
dažniausiai iš viso niekas nesėdi, o jei ir sėdi, vargiai ar kokį pliusą
pastebi ir pan..

Todėl įvertinus didesnę kainą, nelieka jokios prasmės iš to lenkto TV.
Tik tiek.

p.s. visi mano teiginiai skirti populiarių dydžių telikams.

> Dabar pagrindinis galvos skausmas bus, kur gauti aukstos raiskos filmus,
> kad pilnai megautis TV galimybemis

Tai defaultinis šaltinis - torentai, kuriuose pilna BD, BDremux ir
BD3D.iso. Arba Netflix ir kitos IP ar SAT TV.