Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: MRT
Data: 2016-03-26 17:01:44
> Nebelauksiu dar metu be TV, dar ant idomumo pasiklausiau LG OLED TV 65EC970V
> kainos, dar negavau atsakymo, bet si kart pataupysim, o po 3-4, kai atsiras
> masiniai naujos technologijos modeliai, tada koki 78' i svetaine, o 65' i
> miegamaji 3D pornuchai ziuret:)

https://www.topocentras.lt/televizoriai-ir-garso-technika/televizoriai.html?ext_param_1174=16246&product_brand=12
7-a klase atmetam (2000Eur - JU7502), lieka 8-9 trys modeliai:
2378Eur - UE65JS8502
2890Eur - UE65JS9002 << +512Eur
3500Eur - UE65JS9502 << dar +610Eur

Truputi tingiu ju review skaityt, tuo labiau man sitas kainu segmentas turi konflikta su pajamom, tai:
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung

Prisegu paveiksliuka.. neCurvintas gal ir 8502 sueinantis?