Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: Sniegas
Data: 2016-03-30 20:22:11
Na, mačiau aš tą filmuką, bet dėl vieno filmuko specialiai pirkti 3D
neapsimoka. Labai mažai turinio bėra. Plius bėda ta, kad su aktyviais
akiniais reikia tamsoje žiūrėti, kitaip mirga. Šiaip tai teisybė, kad 3d
gražu žiūrėti, tik kad nepatogu ir nėra ką žiūrėti.

"Bronco"  parašė naujienų news:ndgv58$dk0$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-03-26 01:30, Bronco wrote:
> Tiesiog pasiimk kokį pvz. Avatar BD3D diską ir įvertink pats.

Vakar pasileidau IMAX Deep Sea 3D dokumentinį filmą ir pasigrožėjau 3D
vaizdeliais. Labai yra lengva apsispręsti tokį filmą žiūrint, reikia tau
3D ar ne. Tiesiog ant akinių spaudi mygelį ir matai 2D, dar kartą spaudi
ir matai 3D. Tai ką galiu pasakyti - po 3D vaizdo, 2D nesižiūri
visiškai. Visiškai! Pasibandykit kas nematėt.

http://www.imdb.com/title/tt0424942/

Jau anksčiau minėjau, jog būtent 3D dokumentika man buvo didžiausiu
atradimu įsigijus 3D teliką. Nes kad visokius 3D multikus ir Avatarus
žiūrėti bus gerai, tai ir taip žinojau.