Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: MRT
Data: 2016-03-26 16:42:30
> Nebelauksiu dar metu be TV, dar ant idomumo pasiklausiau LG OLED TV 65EC970V kainos, dar negavau atsakymo, bet si kart pataupysim,
> o po 3-4, kai atsiras masiniai naujos technologijos modeliai, tada koki 78' i svetaine, o 65' i miegamaji 3D pornuchai ziuret:)

Tai 75" Sonius uz 2,5k nevertas pabut svetaines teliku ir paskui keliaut i miegamaji?
Gausi +10" ir ~700Eur motyvacijos upgrade'ui ... nebent del 4K parke..

> Is tiesu tiesus ekranas man labiau patinka, nei lenktas ir atsiliepimai apie si modeli labai geri. O kokia jo gali buti didmenine
> kaina?

Sitas ar tik ne turejo/turetu si menesi pasirodyt, del ko ir kaina nesigooglina..
Gal po kokio menesio jau bus lentynose.. kartu su kitais modeliais..
Tik kaip supratau bijai nuziurejo Samsiaus negaut, jei tempsi guma..