Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: MRT
Data: 2016-03-25 16:52:15
> Sveiki,
>
> Idomiausias dalykas, kad Jusu visu klausiau ar tinkamas laikas pirkti
> praeitu metu modeli dabar, o te tada, kai pasirodys 2016m modeliai, del
> kainu kritimo galimybiu.
>
> Taigi paskambinau savo giminaiciui, stambios imones, kuri ir TV turi savo
> asortimente, bosui, kad paieskotu man per didmenininkus sio modelio Samsung
> 65JS9502. Siandien skambina vadybininkas ir sako: pas didmenininkus sio
> modelio jau nebera ir daugiau jo nebeves. Laukiama 2016m modeliu. Tai vat ir
> viskas. Gaunu uz 3200, bet jau rezervuos kazkurioje parduotuveje....

O visai idomus marketingas buvo 2015Q1 su naujausiais tame tarpe ir
Kurvintais Samsungais.. TC, Senukai, Elektromark reke tik pas mus ~-30%.
Realiai tie "-30%" buvo "tik pas mus ir visus musu konkurentus"..
Kazkurie dar dare nuolaidos iki 31%.. tipo kovo 29d. - 29%, kovo 30d -30%,
o kovo 31d. net -31% :D .. ir dabar taip metai pasibego.. ir i ka dairaisi?..
Tuos pacius 2015m. modelius, kurie nuo pat isleidimo "akcija, akcija..."
Kiek dar pamenu, ta "riebi" akcija vis vien verte ieskotis 2014m. modeliu..
Ne topiniam segmente ar ne tik nebuvo einamieji H64XX ir up?..
Dabar artejantys 2016m. modeliukai ragina stvert 2015m., kol dar yra :D..

> Taigi, jei dar norite TV su geromis matricomis ir palaikancius 3D - reikia
> pirkti jau dabar, nes pigiau nebebus, o 2016m modeliai jau be 3D, bent
> Samsung ir LG (Nezinau ar ji svarbi, niekada per TV 3D neziurejau, bet va
> Bronco, tai garbina 3D vaizdus)

Kad neatejo laikas, nepuls.. jauciu palauks iki OLED'u priimtinesniu kainu..

PS. Kai TV gauna akcija per visus TC, Elektro, Avitelas ir t.t.t.
Toks jausmas, kad apie ta akcija tariasi ne vadybininkas paziurejes i didmena,
o gamintojas patiuninguoja didmenoj.. ir tik tada tas vadybininkas zinia perduoda..