Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: MRT
Data: 2016-03-24 19:56:23
> Galvojau ir ilgai apie 78'modeli kuri tai ir zemesnes kartos uz nedaug didesne kaina (UE78JU7502 - 4300eur), nei 65JS9502, ejau
> vis I parduotuves paziuret gyvai, kaifavau ir nuo 88JS9502, kuris stovi elektromarkete, bet ziurint prastesnes kokybes turini
> (kurio vistiek bus pilni pakampiai), ant zemesnes kartos 78' teliku jau matosi vaizdo prastumas lyginant su tuo paciu turiniu ant
> 65JS9502. Tai taupant pinigus ir norint geresnio vaizdo likau prie 65' 9502 modelio

o ziurejai bent 6 zingsnius nuejei nuo TV?.. is arti jaucias skirtumas..
nosi prikisus man graziau senoji 32" Toshiba rode nei kazkoks
FHD 40" pylypas ir dabartinis 50" Samsius.. bet atsisedus ant sofkes - OK..
Labiausiai i akis krisdavo kanalu logotipu skirtumai - i juos lengviausia isiziuret :)
Toshiba kiek mano akiai priimtiniau buvo nureguliuota, bet kiek bandziausi
tamsiosios schenos siaip sau.. Samsung'as subjektyviai graziau sioj vietoj..

Siaip minty buvo ir
https://www.topocentras.lt/televizoriai-ir-garso-technika/televizoriai/televizorius-sony-kdl75w855c.html
Prekė yra šiose parduotuvėse:
Žirmūnų g. 64 Vilnius (A lygis)

http://www.kaina24.lt/p/sony-kdl-75w855c/
75" uz ~2529Eur

Ar jis jau per zemos klases?
http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/w850c
http://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/70-75-inch/best

+

> kaifavau ir nuo 88JS9502

asmeniniai ispudziai kartais geriau nei kitu ispuzdziai, n review..
tai gal ir OK tie JS9502 .. o kiek coliu - balsuoja Euru skaiciukai..
Tik tiek, kad reikia atsizvelgt i tai.. kad po dyyydelis TV tampa tik normalaus dydzio TV :)