Tema: Re: Automobilis
Autorius: ISa
Data: 2009-11-30 15:34:08
Bent jau man kažkodėl visai normaliai skamba tas automobilis vietoj
sunkvežimio, autobuso ar savivarčio. Tuo labiau kad ir dabartinės lietuvių
kalbos žodyne aiškinama, kad savivartis yra "pats savo krovinį išverčiantis
automobilis", autobusas - "daugiavietis automobilis keleiviams vežioti",
sunkvežimis - "krovininis automobilis" ir pan.