Tema: Re: Automobilis
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-30 11:56:39
Priklauso nuo to, kur. Šnekamojoj kalboj niekas nesakys nesakys, na,
nebent super duper korektiškas pareigūnas, ir tai išimtinais atvejais.
O techninėj dokumentacijoj, ypatingai "universalioj" tų "Fahrzeuge"
neatsiginsi :))))

Aš visada verčiu "transporto priemonė". Konkrečiais atvejais galima
diskutuoti, keisti ar nekeisti vertime į kokį tai specifiškesnį
pavadinimą. Bet šiuo atveju klausimas apie vertimo "automobilis" tinkamumą.