Tema: Re: Automobilis
Autorius: Sail
Data: 2009-11-30 11:43:18
Keista, neteko girdet, gal demesio neatkreipiau. . Jei taip, tada tiks
transporto priemone, gal nepyks niekas, kad tai tinka ir dviraciui. Arba
motorine transporto priemone jei jau visai tiksliai, tik konstrukcija
griozdiska labai.

Vis tik man susidare ispudis, kad Fahrzeug  vietoj Motorrad retenybe.