Tema: Re: Baranka ant juosmens ir atsilenkimai :)
Autorius: uknown
Data: 2009-05-13 09:23:24
šiaip esmė ten tokia reikia daug vandens gerti ne mažiau 2 litrus per parą. Maitintis po 6 kartus per dieną po ne daug. Valgyti kas turi daug proteino, ten vištieną rekomenduoja., gali ir proteino nusipirkti. Daržovės irgi labai gerai.

Atsilenkimai jokie nepadės irgi teisingai sako, reikia naudoti cardio, t.y labai intensyvūs pratimai, kada sukyla pulsas, bet čia atsargiai reikia. (Kaip sako pasitarti su gydytoju ar vaistininku). Man geriausiai čia yra paprasčiausi atsispaudimai. Reikia daryti serijas 5-6 po 20-30 atsispaudimų intervalas 5 min. Galima ir kitaip pagal galimybes. Bet turi būti progresas. Jei sunku pradėk nuo 15 atsispaudimų, po 2 savaičių 20, po 2 mėn 30 ir .t.t.