Tema: Re: Depresija
Autorius: pablas
Data: 2011-08-25 23:58:32
2011.08.23 13:51, ALORA rašė:
> nu kad ne, aš gi jų nebijau :) Ir esmė ne senatvė, greičiau storumas.
> įsivaizduok, atidarai pirties (kuri tau parastai asocijuojasi su
> relaksu) duris ir ten, mažoj kamorkėj, apšviesti įvairiomis spalvomis,
> kūpsto 5 apdribusios mėsos kalnai, spoksantys į tave pagiežos kupinu
> žvilgsniu. Aš net nežinau, ar jie buvo seni... Bet jauni arba normaliai
> atrodantys vokietijoj į pirtį nevaikšto. manau, kad tai buvo didžiausias
> netikėtumo šokas mano gyvenime. Saunonudofobija

   :)

   Man pirtis yra kas tik nori, bet ne relaksas. Jei ir relaksas, tai
labai aktyvus:)

   Prieblanda. Švelni šiluma, augalų aromatai, iki raudonumo įkaitę
akmenys, dedami į vandenį, sinchroniškas vantų šnarėjimas, sodrus ir
alpus garas, kuriuo privaišintas linkstančiomis per kelius kojomis
keliauji į tvenkinį, tikras dangus su tikromis žvaigždėmis, tikri draugai...

   Tai mano pirtis.