Tema: Re: Depresija
Autorius: optimistas
Data: 2011-08-18 10:39:29
Apturejau ir as sita dziaugsma. Bandziau pas psichologa vaikscioti, nelabai kazkuom padejo. Israse vaistu, tai nuo ju jausdavausi apgirtes labiau nei nuo alkoholio. O jei sumaisydavau su alum tai visai nieko savijauta patapdavo, taip daugiau maziau viskas px buvo. Po kazkiek laiko pradejo sirdis durnavoti nuo tokio mixo, tad teko stipriai susiimti :) dabar visai nieko, atsistaciau vel i normalias vezes. Nezinau kas padejo, savaime kazkaip.