Tema: Re: Depresija
Autorius: ALORA
Data: 2011-08-19 12:32:18
čia per teliką rodė ar irgi knygutėj skaitei? :)

tokių yra saujelė iš senųjų aukso amžiaus laikų išlikusių ir sugebėjusių naujaisiais visko neprarasti. Milijonai -geri du
trečdaliai- balansuoja ant skurdo ribos ir dauguma būtų seniai po ja, jeigu ne valstybė, kuri atima iš dirbančių ir atiduoda
nevykėliams.

Antra vertus, tamsta neįvertinate vokiečių sugebėjimo pateikti gražų fasadą. tai, kas iš pirmo žvilgsnio kartais atrodo labai žavu
ir palaiminga, ilgaiu pabendravus ir pastebėjus pasirodo, tėra vaidyba ir gyvenimas skolon, po ko staigiai ateina skaudus pravalas.
Bet vokiečiai ne lietuviai - jiems vokietija geriausia ir gyvenimas čia gražiausias ir jie tai stengiasi pademonstruoti. Tai
vienintelis jų pranašumas prieš lietuvius