Tema: Re: Depresija
Autorius: ALORA
Data: 2011-08-23 13:51:25
nu kad ne, aš gi jų nebijau :) Ir esmė ne senatvė, greičiau storumas. įsivaizduok, atidarai pirties (kuri tau parastai asocijuojasi
su relaksu) duris ir ten, mažoj kamorkėj, apšviesti įvairiomis spalvomis, kūpsto 5 apdribusios mėsos kalnai, spoksantys į tave
pagiežos kupinu žvilgsniu. Aš net nežinau, ar jie buvo seni... Bet jauni arba normaliai atrodantys vokietijoj į pirtį nevaikšto.
manau, kad tai buvo didžiausias netikėtumo šokas mano gyvenime. Saunonudofobija