Tema: Re: Depresija
Autorius: zZz
Data: 2011-08-16 22:20:06
Kita pusė išvykus atostogauti. Gal dėl to ir jaučiu žymiai stipriau. Bandau
spėti, kad depresija, nes prie pagirių aprašymo ji dažnai kur paminėta. Jei
ją kelia kažkoks medžiagų (ne)buvimas - norėčiau žinoti, kaip neutralizuoti
ar sumažinti poveikį. Iš tikro jaučiuos šlykščiai, net avižų košę pradėjau
virtis tikėdamasis, kad aptvarkys tokį mano nesubalansavimą.