Tema: Re: Depresija
Autorius: fkt
Data: 2011-08-19 12:47:44
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:j2laj2$fr6$1@trimpas.omnitel.net...
> čia per teliką rodė ar irgi knygutėj skaitei? :)

čia vokietyjoj mačiau.

> tokių yra saujelė iš senųjų aukso amžiaus laikų išlikusių ir sugebėjusių naujaisiais visko neprarasti. Milijonai -geri du
> trečdaliai- balansuoja ant skurdo ribos ir dauguma būtų seniai po ja, jeigu ne valstybė, kuri atima iš dirbančių ir atiduoda
> nevykėliams.

tai ir vilniuj galima gyventi kur aplink mandagūs ir save prižiūrintys, o galima ir kokiam stoties rajone.
todėl ir sakau, kad gaila net tavęs, paskaičius į kokią skylę tu ten pakliūvai.

> Antra vertus, tamsta neįvertinate vokiečių sugebėjimo pateikti gražų fasadą. tai, kas iš pirmo žvilgsnio kartais atrodo labai žavu
> ir palaiminga, ilgaiu pabendravus ir pastebėjus pasirodo, tėra vaidyba ir gyvenimas skolon, po ko staigiai ateina skaudus pravalas.
> Bet vokiečiai ne lietuviai - jiems vokietija geriausia ir gyvenimas čia gražiausias ir jie tai stengiasi pademonstruoti. Tai
> vienintelis jų pranašumas prieš lietuvius

na na, kaip jau ten pavaidinsi, kad esi geros fizinės formos, kai tuo tarpu būsi toks, kaip tu aprašei.
yra neigiamų dalykų juose. požiūryje į vokietyją, į vokiečius, į kitus.
tą pastebėjau.
bet šiuo atveju kalbėjom apie tai kaip jie atrodo, kokia jų fizinė forma, koks laisvalaikis.