Tema: Re: Begiojimas
Autorius: Resolut
Data: 2011-02-08 11:42:43
Sirdies max apkrova, vo2 max etc. geriausia nustatyt testuojant ,kiekvienam
jis individualus.Pagal tai reguliuot kruvi. Man begiojant nu niekaip
nepavyksta 120-130 b/min :) Paprastai gaunasi  145-155 prie 8-9 km/h .

Vakare man nepatinka begiot, nes  organizmas supurtomas, po to sunkiai
miegasi.

O svori mest - be mitybos sutvarkymo nepades jokie begiojimai ir karnitinai.

Dabar madinga darosi crossfit, tabata treniruotes., ne taip nuobodu kaip
begimas, rezultatas greitas. Bet sunku.