Tema: Re: Begiojimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-08 10:59:42
nafik papildus, jeigu nieko netrūksta ir nėra kažkokių sutrikimų. Jeigu yra įtarimas, kad kažko trūksta, reiktų biocheminį kraujo
tyrimą pasidaryt. Jeigu jis geras, jokių papildų nereikia, nes tik išbalansuos sistemas :)

kaip labai gerai pastebėjo B.A., esminis momentas metant svorį yra neužkelti pulso, nes nuo tam tikro lygio tik apkraunama
(treniruojama arba dusinama) širdis, bet riebalai nedeginami. Kažkur buvau užtikus lentelę, koks pulsas turi būti priklausomai nuo
ramybės būsenos pulso ir nuo viršsvorio, bet daba nerandu :( Atrodo, kažkokioj knygoj, jei rasiu, papostinsiu. Tačiau 120-130 yra
realūs skaičiai. Ir mitybą patvarkyti irgi gal reikėtų. Ypač, jeigu geri saldytus arba saldžius gėrimus - kava/ arbata su cukrum,
limonadai/kolos ir vaisių sultys. Kartais užtenka tik tokių gėrimų atsisakyt ir svoris ima kristi.

Dėl fizinio parengimo klausiau, ar esi kada nors reguliariai sportavęs. Jei taip, numesti svorio bus lengviau, nes gali daugiau save
apkraut. Kašė retkarčiais ir šuniuko vedžiojimas  nesiskaito :) Pvz., vidutiniškai judančiu asmeniu laikomas asmuo, kuris 5x per
savaitę po 30min atlieka veiklą, nuo kurios jis sušyla. Kokia tai veikla - visiškai nesvarbu, tegu ir dulkių siurbliavimas. Nes esmė
ir yra sušilti, bet neperkrauti širdies, sąnarių ir kitų probleminių vietų esant viršsvoriui.