Tema: Re: Begiojimas
Autorius: Jons
Data: 2011-02-08 00:14:43
Metu 26, virssvoris kazkur 10kg iki BMI normos, fizini pasiruosima sunku
tiksliai apibudint, nesu visiskai uzsisedejes, palosiam kashe su draugais
karts nuo karto, bet realiai nuo vasaros pats fiz.aktyvumas smarkiai
sumazejo, sedimas darbas, greitas maistas, ko pasekoj ir papildomu kg
lasiniu atsirado, kuriu va ir reiktu atsikratyt. Nu a jei ilgio nereikia tai
nereikia :)