Tema: Re: Noriu sex
Autorius: Feniksas
Data: 2010-03-13 02:29:21
...skambejo panasiai: "suprantu, kad esi shude iki ausu, bet nekelk bangu, nes ir taip nieko nepakeisi, juk sakei, kad nori tik 1cm maziau sudo, tai nedrysk noreti daugiau, nes tu jau per senas/zioplas/durnas/prastas/pimpalas mazas..., susirask kita toki pat shuduose iklimpusi zmogu ir uzsiimkit saves naikinimu kartu, vistiek nieko daugiau nepakeisit"