Tema: Re: Noriu sex
Autorius: Reaver
Data: 2010-03-10 00:52:13
Klausimas, kam tada zenytis? Jei turi darba, tai ir be zmonos rasi ka
padulkina karta i dvi savaites ar menesi, net gaudamas ne itin didele alga.
O jei logiskai pagalvojus kiek ant zmonu iseina pinigu.

Turbut tai paskaiciusios omnitelio moterys prades reikst ivairias mintis,
bet tegul sneka ka nori, as manau, kad vyras, pirmoj eilej, zenijas del
butent TO ir kad turetu pastovu partneri ilgam, o vaikai ir etc yra gana
toli nuo pirmos eiles. Jei praktiskai nera TO (kartas i menesi (jei taip yra
pastoviai) - cia verkt reikia), tai manau tokios santuokos laiminga tikrai
nepavadinciau, nes automatiskai, tai parodo, kad zmones tarpusavi yra
atitole ir tai daro tik tik del to, kad REIKIA, o ne del to, kad nori.
Aisku, amzius daro savo, bet 30-40 metu, tikrai nemanau, kad tai amzius,
kuriame jau pradeda mazet visokie norai. Jei as klystu, tegul vyrai mane
pataiso... :-)