Tema: Re: Noriu sex
Autorius: xx
Data: 2010-03-10 12:50:58
> o ką darai, kad jo gautum iš žmonos? Vien tik pasyviai norėti nebūtinai
užtenka, jei žmona ne nimfomanė. Gal ji laukia nesulaukia iš tavęs ženklo,
kad tu nori daugiau, nei ėdalo ir švarių išlygintų škurlių?

Niekada mano skuduru neplove ir nelygino...

>Ar mėginai ją
kada suvedžioti?

Prie jos visada lysdavau tik as, niekada ji neparode jokio noro seksui...

>O gal tik burbi, kad ji nenori? O apskritai, kaip atrodai -
kaip tikras vyras, smirdintis ir apsileidęs, po darbo bezdantis prie teliko
su alaus buteliu?

Po darbo gryzes prasiuosi, tvarkausi savo skudurus, gaminuosi valgyti, dar
ir jai padarau kartais...
Alaus visiskai negeriu, nerukiau ir nerukau  ir su viduriais pas mane viskas
normoje, nevalgau jokiu surogatu, tai ir nebezdu...
Aplamai begioju, sportuoju, vedu sveika gyvenimo buda, kartais badauju,
todel man jau 50, jokio virsvorio neturiu,
ko negaleciau pasakyt apie ja....

> Gal dėl to ir meilužės negali susirasti, kad ne žmona, o NĖ VIENA tavęs
> nenori.

Meiluziu galejau tureti N, jei tik buciau prasidejes....
Visa laika buvau per daug uzimtas, nes turiu savo versla.
Kol is savos gaudavau, nerupejo nuotykiai su svetimomis.

> Ir, jeigu ji tikrai turi meilužį, tai ji šaunuolė ir
tai tik įrodymas, jog nevykėlis esi tamsta

Manau nieko ji neturi. kiek kalbejomes grazioje formoje, jai seksas visada
buvo slykstokas reikalas ir dabar tipo jai jau atejo tas klimaksinis
laikotarpis, kai ji jo nebenori visiskai...

> aš nesuprantui vieno dalyko - jei žmona "visada nenorėjo" nafik ją reikėjo
> vesti?

Kai vedziau ji buvo nekalta kaimo mergiote, kuria tikejausi visko
ismokyti...
O siaip tai ir vaikus pasidarem tik patamsy ir po kaldra, nes jai visada
budavo sarmata...
tipo taip mama isauklejo...

>Jei žmona pradėjo nenorėti gyvenant kartu, tai juk aišku kaip dukartdu, kad
>sliekų nuosavoj subinėj ieškoti reikia :)

Ji gyvent kartu tai nori, niekur manes nepaleidzia, prilipus kai vantos
lapas, kur tik as ten ir ji is paskos,
vienas as net pas jokius draugus negaliu iseiti,
Netgi prilipus ir tada, nors tai gal jai ir nepatinka...
turiu minty visokius sportavimus, keliones dviraciais, baidaremis, net gi
ziema kelis km klampoti po miska...
Nors kartais mieliau pabuciau vienas, nei visur dazniausia tokiose isvykose
turiu tempti ja is paskos....