Tema: Re: Noriu sex
Autorius: A&G
Data: 2010-03-10 14:04:57
kitas reikalas, negi paciam uzteks tik pasidulkint ir greit ? nu bent jau man tai reikia ir pasneket  ten apie ka nors ... vadinasi yra gresme emociskai su tuo zmogum per daug suartet ir prisirist ir vistiek viskas bus link skyrybu, tik tokiu atveju dar ir izvergu liksi ir zmonos ir dukru akyse, o kai ieskai moters budamas laisvas tai ne tokia rizika uzsiraut ant dar blogesnio varianto ir nera baimes kad kazkas suzinos ir daugiau laiko turesi paieskoms ir nauju pomegiu ir pazinciu atsiras, zodziu vieni privalumai :)