Tema: Re: Noriu sex
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-03-11 14:46:21
Tipo padarys "tai" gerai, (mechaniškai?) perdaug primityvus supratimas.
Svarbiau bendras požiūris į moterį, pagarba, galų gale, atidumas,
supratimas, nu ir Meilė. To nelabai išmoksi, jei neįkirsta nuo mažens.
Žinoma, ne visom moterim reikia vienodai, kitos užprogramuotos būt vergėmis.
Pasaulis margas kaip genys, tsknt..
  kažkada grupsuose buvo padėtas telefoninis pokalbis, rimc:  " tai pasakyk,
čiulpsi ar ne!?" Nu, neįsivaizduoju, kas iš tos panos išaugs ;)